Medezeggenschap en klachten


Onze woonzorglocatie heeft een cliëntenraad die de gemeenschappelijke belangen van bewoners behartigt. Omdat het onmogelijk is om met iedere bewoner persoonlijk in gesprek te gaan, heeft Thebe conform de wet cliëntenraden ingesteld op de zorglocaties. Meer informatie vindt op www.thebe.nl/contact/de-cliëntenraden.  

In het geval van klachten
Onze medewerkers doen iedere dag hun best om zorg en diensten te leveren waar onze bewoners tevreden over zijn. Toch kan het zijn dat de bewoner het niet altijd eens is met de gang van zaken en zorgen graag wil bespreken. De EVV-er is dan het eerste aanpreekpunt. Komt u er samen echt niet uit, dan kan de locatiemanager u wellicht verder helpen. Zij hebben altijd als doel om samen met u tot een oplossing te komen.  
  
Zijn er persoonlijke zaken waar een oplossing voor nodig is? Bijvoorbeeld een klacht of een kwestie waar de bewoner persoonlijk met iemand over wil praten. In dat geval kan een cliëntvertrouwenspersoon of een klachtenfunctionaris worden ingeschakeld. Beiden zijn onafhankelijke, onpartijdige personen, die vertrouwelijk met de informatie omgaan. Meer informatie vindt u op www.thebe.nl/over-thebe/klachten.